ביובית בדרום ותחזוקת קווי ביוב

מהי ביובית ומה אפשר לעשות איתה? מה ההבדל בין ביובית בדרום ובאזורים אחרים בארץ? איך מבצעים תחזוקת קווי ביוב עם ביובית בדרום ולמה זה חשוב?


ביובית היא משאית מיוחדת שבעזרתה אפשר לבצע מגוון רחב של פעולות מיוחדות. מטרתה העיקרית של ביובית בדרום או בכל אזור אחר בארץ היא לסייע בשאיבת ביוב, אך מובן שהיא משמשת גם לטובת תחזוקה של קווי צנרת קיימים. מבחינת קהל הלקוחות במגזר העסקי והתעשייתי, בחירה נכונה של ביובית היא תנאי להפעלה רצופה של המפעל ולמניעת תקלות מסובכות.

ביובית בדרום עם דגש על אקולוגיה

חברת נגב אקולוגיה יכולה לשלוח עד למפעל שלך ביובית בדרום בהתראה קצרה. עם ניסיון משמעותי של שנים רבות, היכרות עמוקה עם התחום של מחזור וטיפול בפסולת – אין סיכוי שנאכזב אותך. בבעלותנו צי משאיות להובלת פסולת לאתרי החברה המורשים ושירותינו ניתנים באישור של המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות.

הציוד שמייחד ביובית

מי שאינו מכיר את התחום של שאיבת ביוב ושטיפת קווי ביוב גם בדרך כלל לא מודע ליתרונות של ביובית. ראשית, חשוב לציין שמדובר בכלי רכב שנראה כמו משאית אבל מיוחד באמצעים שמותקנים עליו. האמצעים החשובים של ביובית הם מיכל קיבול עבור מי שופכין ונוזלים אחרים, משאבות יניקה ומשאבות הסנקה. שנית, ביובית בדרום ובכל מקום אחר בארץ משמשת להרבה יותר מאשר פתיחת סתימות ביוב.

טכניקת השאיבה של ביובית

הציוד של ביובית בדרום מאפשר לייצר טכניקת שאיבה יוצאת מגדר הרגיל. בטכניקה הזו מסוגלת ביובית בדרום לדמות את שאיבת הביוב הרגילה של הפומפה, אבל בעוצמות הרבה יותר גבוהות. בעזרת הציוד ניתן ליצור ואקום ולשאוב את מי השופכין יחד עם הגורם שגרם לסתימה. הגורם המזיק נכנס לתוך מיכל הקיבול עם הנוזלים והכל יחד מועבר לאתרי הטמנה מורשים שפועלים באישור המשרד להגנת הסביבה.

שאיבת מי תהום עם ביובית בדרום

בסקטור המוניציפלי משתמשים בביובית על מנת לשאוב מי תהום מתוך פירי מעליות של מוסדות ציבוריים. במקביל, ביובית יכולה לסייע גם לחברות אחזקה של בנייני מגורים ומשרדים עם שאיבת מי תהום מפירי מעליות ולבצע במהירות שאיבה של כמויות נוזלים אדירות מתוך חניונים תת קרקעיים או מקומות נמוכים נוספים.

שאיבת בורות שמן, רקב ודלק

ביובית בדרום משמשת לשאיבת בורות שומן, רקב ודלק בסמוך או מתוך מפעלי תעשייה. כמו כן, משאבות היניקה שעל גבי המשאית שואבות את בורות השומן בקרבת מפעלים או מחסנים בדרום והן יכולות להתאים גם עבור שאיבת בורות רקב בסביבה פרטית, עסקית או ציבורית. במידת הצורך אפשר להזמין ביובית לשאיבת בורות דלק ולהיעזר בשירותיה לתחזוקה שוטפת.

תחזוקה עם ביובית

כל גוף תעשייתי באזור הדרום זקוק לשירותי ביובית ככלי לפתרון בעיות שמלוות את השימוש הנרחב בצנרת הביוב. הביקוש לביובית בדרום נובע מההיצע הגדול של החברות התעשייתיות שפועלות באזור, ולביובית יש תפקיד גם בעת תחזוקה של ערים כמו באר שבע, דימונה ומצפה רמון. אזור הדרום מתפתח בקצב מהיר וללא ביובית לא ניתן לדאוג לתחזוקה של קווי הביוב. את שירותי הביוב יש לשלב בשגרה ובעיקר בשעת חירום של הצפות ועומס.

ביובית בדרום במהירות שתפתיע אותך


נציגי חברת נגב אקולוגיה יכולים לסדר לך הצעת מחיר אטרקטיבית על שירותי ביובית בדרום. המפעל שלנו נמצא בקיבוץ משמר הנגב ואנו מתמחים בתפעול אתרי הטמנה והפעלת מפעלי מחזור. כדאי לך להתייעץ אתנו עכשיו במספר 052-3129312 לגבי ביובית בדרום ולהיפטר מכל סוגי השפכים במהירות וביעילות.