מיחזור עץ בישראל

מי משתמש בשירותי מיחזור עץ בישראל? מה החשיבות של פינוי עץ לפני המיחזור? מה היתרונות של מחזור עץ ופינוי עץ?

ישראל היא מדינה שבה אין הרבה משאבים טבעיים ולכן מחזור היא הדרך היחידה לספק משאבים לגופי תעשייה. כמו כן, ישנו ניסיון של המשרד להגנת הסביבה וגופים ציבוריים אחרים לצמצם את כמויות הפסולת התעשייתית הממוקמת בשולי הערים ולסגור באופן הדרגתי את מטמנות האשפה. את זה מנסים לעשות תוך כדי העלאת המודעות לחשיבות של נושא כמו מחזור עץ ועל ידי תקנות ברורות לפינוי עץ כחוק.

פינוי עץ עושים עם הטובים ביותר

חברת נגב אקולוגיה מציעה מגוון רחב של שירותים ומאפשרת לך לשלב בין מחזור עץ ופינוי עץ בעלויות משתלמות. מלבד פינוי ואיסוף של כל סוגי הפסולת התעשייתית, אנו מחזיקים בצי משאיות ייעודי לאיסוף וריסוק גזם, פינוי פסדים ופגרי עופות ועוד. מחזור עץ הוא עבורנו נושא בוער ובעזרתו גם המפעל שלך יוכל להצטרף לרשימת הגופים הירוקים שנהנים מהשירות.

מה כדאי לדעת על מיחזור עץ?

יש כמה דברים שחשוב מאוד לדעת לפני שמבצעים מחזור עץ עבור גוף תעשייתי. ראשית, מחזור עץ מתחיל מטבע הדברים עם פינוי עץ. פינוי עץ חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים בשביל למנוע זיהום סביבתי ולקצר את משך הזמן שמושקע בתהליך. שנית, מחזור עץ יכול להתבצע על פי חוק רק באתרים שמוסמכים לכך. הסמכת האתרים ניתנת על ידי המשרד להגנת הסביבה ותחת פיקוח צמוד של גופים אקולוגיים נוספים.

התועלת של מיחזור עץ

מיחזור עץ הוא תהליך חשוב בכל רחבי העולם אך בישראל יש לו מעמד מיוחד. לחומר העץ שימושים עיקריים בישראל כחומר גלם לתעשיית הרהיטים ושבבי העץ גם משמשים לחיפוי קרקעות, יצירת ריפוד לשטחי מחיה של בעלי חיים, יצירת אנרגיה חלופית כמו דלק ביולוגי ולטובת ייצור עץ תעשייתי. התנאי הראשון לכל אחד מהשימושים לעיל הוא מחזור עץ בצורה מסודרת ובעיקר פינוי עץ לפי הנחיות המשרד להגנת הסביבה.

פינוי עץ לטובת הציבור הרחב

רוב האנשים בציבור לא משקיעים מחשבה בנושא של חשיבות מחזור עץ עבור איכות החיים שלהם. כדאי לזכור שמחזור עץ היא פעולה חיונית לייצור עוד חמצן, קליטת פסולת רעילה ואיזון של הטמפרטורה. למעשה, מחזור עץ הוא פתרון מקיף לנושא של יצירת סביבה נעימה והוא משפר את ביצועי התעשייה.

למה משתמשים בפינוי עץ למפעלי תעשייה?

הביקוש לשירותי מחזור עץ נובע מהתועלת שלו במפעלי תעשייה. בניגוד לחומרי גלם אחרים, העץ הוא חומר עמיד והוא אינו מוליך חשמל. העץ גם ידוע כחומר גלם קשיח והוא אינו מומס במים. יתרה על כך, נציגי התעשייה בארץ ובעולם ממליצים להשתמש בעץ כחומר גלם קבוע כיוון שהוא ניתן לחידוש בקלות ובזכות העובדה שהוא בעל צבע טבעי וניטרלי.

הביקוש עולה – ויחד איתו גם שירותי מיחזור עץ

תופעת הלוואי של הביקוש לשימוש בעץ בגופי תעשייה שונים היא היווצרות כמויות גדולות של פסולת. מצד שני, יש כיום פתרונות פינוי עץ שמאפשרים לנציגי התעשייה ליהנות מכל העולמות. כל מה שעל נציגי מפעלי התעשייה לעשות הוא לתאם מחזור עץ ושירותי פינוי עץ אחד לתקופה מסוימת. במפעלים גדולים משלבים פינוי עץ עם תהליכי עבודה יום יומיים, בעוד במפעלים קטנים ניתן להסתפק בשינוע מסודר של שבבי העץ אחת לכמה חודשים.

פינוי עץ בקלות וביעילות


מפעלך לא צריך להתעכב בגלל פינוי עץ. המומחים של נגב אקולוגיה מחכים לך במספר 052-3129312 כדי לתאם בשבילך מחזור עץ בקלות, ביעילות ובמחיר מפתיע.